Copyright 2019 - webdesigned by sakosk

Αντιμετώπιση της παχυσαρκίας

Διαιτολόγιο 2000 θερμίδων
ΠΡΩΪΝΟ
2 λεπτές φέτες ψωμί 60 γρ. (κατά προτίμηση μαύρο) ή 5 φρυγανιές (κατά προτίμηση σικάλεως) ή 60 γρ. δημητριακά ή 1 κουλούρι σουσαμένιο.
μαζί με
1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα 240 γρ. (1-1,5% λιπαρά) ή 1 γιαούρτι ημίπαχο (έως 2% λιπαρά).
μαζί με
1 μέτριο φρούτο

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ
1 μέτριο φρούτο (1 μέτριο μήλο 100 γρ. ή ένα μέτριο ακτινίδιο ή 100 γρ. φυσικό χυμό φρούτου ή άλλο ισοδύναμο από τα ισοδύναμα φρούτου)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
1 φλιτζάνι ζυμαρικά ή ρύζι (150 γρ.) ή 1 ½ όσπρια (360 γρ.) ή 1 ½ φλιτζάνι μαγειρεμένο αρακά ή φασολάκια (360 γρ.) ή 3 μικρές πατάτες – μέγεθος αυγού (250 γρ.)
μαζί με
120 γρ. άπαχο μοσχαρίσιο ή χοιρινό κρέας ή 120 γρ. ψάρι ψητό ή 120 γρ. κοτόπουλο χωρίς πέτσα ή 90 γρ. τυρί με χαμηλά λιπαρά και 1 αυγό
και ακόμα
Πράσινα λαχανικά ελεύθερα
και
1 μέτριο φρούτο
και
Λάδι 3 κουταλάκια του γλυκού

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
1 μέτριο φρούτο

ΒΡΑΔΙΝΟ
1 φλιτζάνι ζυμαρικά ή ρύζι (150 γρ.) ή 1 ½ όσπρια (360 γρ.) ή 1 ½ φλιτζάνι μαγειρεμένο αρακά ή φασολάκια (360 γρ.) ή 3 μικρές πατάτες – μέγεθος αυγού (240 γρ.)
μαζί με
90 γρ. άπαχο μοσχαρίσιο ή χοιρινό κρέας ή 90 γρ. ψάρι ψητό ή 90 γρ. τόνο σε νερό ή 90 γρ. κοτόπουλο χωρίς πέτσα ή 60 γρ. τυρί και 1 αυγό
και ακόμα
Πράσινα λαχανικά ελεύθερα
και
1 μέτριο φρούτο
και
Λάδι 3 κουταλάκια του γλυκού

ΠΡΟ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ
1 λεπτή φέτα ψωμί 30 γρ. (κατά προτίμηση μαύρο) ή 2 φρυγανιές (κατά προτίμηση σικάλεως) ή 30 γρ. δημητριακά ή 1/3 κουλούρι σουσαμένιο.
μαζί με
1 ποτήρι γάλα 240 γρ. ημιαποβουτυρωμένο ή 1 γιαούρτι ημιαποβουτυρωμένο.

Νικόλαος Βάλβης Ενδοκρινολόγος Διαβητολόγος στην περιοχή της Λάρισας.

Βρίσκεστε ΕΔΩ:

f t g m